Jak zabít trému a strach ze změny

Jaroslav FabiánPublikováno

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 6-15 osob s cílem sdílet zkušenosti s aplikací zásad divadelní improvizace do každodenního života a praxe. Co si může člověk pracující v týmu z této zdánlivě nesouvisející teorie a dovedností vybrat pro své fungování a komunikaci s okolím. Kurz je určen pro zájemce, kteří mají zájem se dozvědět jak si užít spolupráci a komunikaci v týmu.

Změna jako princip formování týmu a budování důvěry

Zvládněte změny s přehledem a pochopte, že jde o přirozenou součást našich profesních životů. Změna nemusí být jen zdrojem nepříjemných zážitků. Když je řeč o improvizaci, v západní Evropě je běžné, že manažeři cvičí svou pohotovost, přítomnost a vnímavost k okolí formou improvizačních tréningů, proč nezkusit workshop improvizace v týmu? 

Struktura kurzu

  • Týmová dynamika
  • Změna z pohledu poznatků moderní neurovědy
  • Hlavní zásady divadelní improvizace
  • Nácvik vybraných dovedností hravou formou
  • Řízená diskuze a týmová tvorba aplikace pravidel pro svoje uplatnění v praxi

Obsah kurzu čerpá teorii z psychologie, koučinku a technik improvizace. Kurz je určen pro každého, koho se týkají vztahy na pracovišti nebo v rodině a rád by nahlédl do základů improvizace a připravenosti na nečekané situace. Součástí kurzu jsou praktická cvičení dovedností improvizace.

Lektorský tým

Ing, Jaroslav Fabián, MBA, ACC (ICF) je zakládající člen improvizační skupiny NEPŘIPRAVENÍ, certifikovaný ACC kouč, týmový kouč a manažer s 25 lety praxe v oblasti řízení týmů. V případě větších skupin spolupracuje při vedení kurzu s týmem lektorů Vím, co chci.

  • Ing, Jaroslav Fabián, MBA, ACC (ICF)
  • Ing. Jana Kalinová Brabcová
  • Mgr. Monika Nevolová

Poptávka firemního kurzu

V případě zájmu o cenovou nabídku na míru vyplňte prosím poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.

Žádost o cenovou nabídku

Mohlo bys vás také zajímat

Jak pečovat o značku

Obsah kurzu logicky navazuje na kurz O co opřít strategii značky a jde více do hloubky taktické exekutivy marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s…
Zjistěte více

Vedení a řízení týmů

“P.F. Drucker:  Management je dělat věci správně. Leadership je dělat správné věci.” Témata interaktivního workshopu Základní manažerské kompetence a dovednosti. Manažerské dovednosti vs leadership Proč je dobré umět přepínat své…
Zjistěte více

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 5-10 osob (při 1 lektorovi nebo max 15 osob s využitím lektorského tandemu) s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi.…
Zjistěte více

Jak vytvořit strategii značky

Praktický 1 – 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit na základě svých…
Zjistěte více

Kreativita v praxi

Praktický 2 denní interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný nejen pro kreativní profese, zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem. Je kreativita vlastností vyvolených nebo…
Zjistěte více