Banner značky

Jak neničit jedinečnou značku

Jaroslav FabiánPublikováno

Obsah kurzu logicky navazuje na kurz O co opřít strategii značky a jde více do hloubky taktické exekutivy marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s důrazem na jedinečnost značky a její komunikaci.

Nejčastější zádrhely odlišení značky v praxi.marketingový mix

Předpokladem užitečné účasti je sdílení informací účastníky kurzu na vlastních příkladech. Postavené na rychlém auditu nastavení synergie marketingového mixu a jeho podpory dlouhodobé strategie značky.

Workshop lze absolvovat i samostatně, je však nezbytné znát strategii své značky a její hodnotové pilíře, na čem stojí, jaká je její jedinečnost, a co má za příslib zákazníkům v rámci vnímaných benefitů, aby šlo tyto zásady aplikovat.

“Nevytvářejte figuríny do vitríny, žijte své značky uvěřitelně a kmen zákazníků začne bubnovat do rytmu.” J.F.

Lektorem workshopu je Jaroslav Fabián, marketingový ředitel ESET software.

Vše již bylo vymyšlené a není třeba zázraky. Jen to potřebujeme umět aplikovat. Připomeňme si jednoduché zásady a zamysleme se nad tím, jak geniální teorie uvádíme do praxe.

Co získáte?

  • Proletíme nejčastější chyby a kolize nastavení mixu.
  • Vyjasníte si odpovědnosti za jednotlivé složky.
  • Ověříte si své vlastní návrhy a myšlenky s marketingovým expertem.

Je obsah kurzu určen pro vás?

  • Chystáte novou reklamní kampaň nebo akci pro podporu prodeje?
  • Nevíte si rady s obchodníky s inzercí, kteří vám buší na vrata a nedají pokoj?
  • Co z těch všech reklamních možností je vhodné využít ve vašem případě?
  • Máte správně zpracovaný web, který bude fungovat?
  • Reklamní účet na vyhledávačích vám zatím zeje prázdnotou?
  • Nevíte zda sociální sítě využít naplno či ne?
  • Slyšeli jste, že je obsah je king a nevíte, co s tím?

V případě zájmu o nasměrování vašeho interního týmu či specialistů správným směrem vyplňte prosím poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Mohlo bys vás také zajímat
impro

Impro kruháč

Pro vaše firemní akce nebo týmová setkání s potřebou zažít netradiční zábavu nabízíme uspořádání živého kruhového tréninku improvizace pod vedením zkušené lektorky improvizace a jejího pódiového parťáka. Věnovat se improvizované…
Zjistěte více
strategie značky

O co opřít strategii značky

Praktický 1 – 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit na základě svých…
Zjistěte více
asertivita

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 5-10 osob (při 1 lektorovi nebo max 15 osob s využitím lektorského tandemu) s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi.…
Zjistěte více
kreativita v praxi

Kreativita v praxi

Praktický 2 denní interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný nejen pro kreativní profese, zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem. Je kreativita vlastností vyvolených nebo…
Zjistěte více
vedení a řízení týmů

Vedení a řízení týmů

“P.F. Drucker:  Management je dělat věci správně. Leadership je dělat správné věci.” Témata interaktivního workshopu Základní manažerské kompetence a dovednosti. Manažerské dovednosti vs leadership Proč je dobré umět přepínat své…
Zjistěte více

Jak neuspat hady při prezentaci

Rádi sledujete prezentace zahraničních řečníků? Nevíte přesně, čím to je, ale jste si jisti, že takto se u nás prostě neprezentuje? Chcete to také umět? Varianty firemních kurzů prezentace  Jednodenní…
Zjistěte více