Obsah kurzu logicky navazuje na kurz O co opřít strategii značky a jde více do hloubky taktické exekutivy marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné synergii, s důrazem na jedinečnost značky a její komunikaci.
Nejčastější zádrhely odlišení značky v praxi.
Předpokladem užitečné účasti je sdílení informací účastníky kurzu na vlastních příkladech. Postavené na rychlém auditu nastavení synergie marketingového mixu a jeho podpory dlouhodobé strategie značky.
Workshop lze absolvovat i samostatně, je však nezbytné znát strategii své značky a její hodnotové pilíře, na čem stojí, jaká je její jedinečnost, a co má za příslib zákazníkům v rámci vnímaných benefitů, aby šlo tyto zásady aplikovat.
“Nevytvářejte figuríny do vitríny, žijte své značky uvěřitelně a kmen zákazníků začne bubnovat do rytmu.” J.F.
Lektorem workshopu je Jaroslav Fabián, marketingový ředitel ESET software.
Vše již bylo vymyšlené a není třeba zázraky. Jen to potřebujeme umět aplikovat. Připomeňme si jednoduché zásady a zamysleme se nad tím, jak geniální teorie uvádíme do praxe.
Co získáte?
- Proletíme nejčastější chyby a kolize nastavení mixu.
- Vyjasníte si odpovědnosti za jednotlivé složky.
- Ověříte si své vlastní návrhy a myšlenky s marketingovým expertem.
Je obsah kurzu určen pro vás?
- Chystáte novou reklamní kampaň nebo akci pro podporu prodeje?
- Nevíte si rady s obchodníky s inzercí, kteří vám buší na vrata a nedají pokoj?
- Co z těch všech reklamních možností je vhodné využít ve vašem případě?
- Máte správně zpracovaný web, který bude fungovat?
- Reklamní účet na vyhledávačích vám zatím zeje prázdnotou?
- Nevíte zda sociální sítě využít naplno či ne?
- Slyšeli jste, že je obsah je king a nevíte, co s tím?
V případě zájmu o cenovou nabídku na míru vyplňte prosím poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.