Jak udržet jedinečnost značky

Obsah 2 denního workshopu logicky navazuje na kurz “Jak vytvořit strategii značky” a jde více do hloubky taktické exekuce marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s důrazem na jedinečnost značky a její komunikaci.
Jaroslav FabiánPublikováno

Nejčastější zádrhely odlišení značky v praxi.marketingový mix

Předpokladem užitečné účasti je sdílení informací účastníky workshopu na vlastních příkladech. Program je postavený na rychlém auditu nastavení synergie marketingového mixu všech účastníků a jeho nastavení pro podporu existující dlouhodobé strategie jejich značky.

Workshop lze absolvovat i samostatně, je však nezbytné znát strategii své značky a její hodnotové pilíře, na čem stojí, jaká je její jedinečnost, a co má za příslib zákazníkům v rámci vnímaných benefitů, aby šlo tyto zásady aplikovat.

“Nevytvářejte figuríny do vitríny, žijte své značky uvěřitelně a kmen zákazníků začne bubnovat do rytmu.” J.F.

Lektorem workshopu je Jaroslav Fabián, marketingový ředitel ESET software.

Vše již bylo vymyšlené a není třeba zázraky. Jen to potřebujeme umět aplikovat. Připomeňme si jednoduché zásady a zamysleme se nad tím, jak geniální teorie uvádíme do praxe.

Co získáte?

  • Proletíme nejčastější chyby a kolize nastavení mixu.
  • Vyjasníte si odpovědnosti za jednotlivé složky.
  • Ověříte si své vlastní návrhy a myšlenky s marketingovým expertem.

Je obsah kurzu určen pro vás?

  • Chystáte novou reklamní kampaň nebo akci pro podporu prodeje?
  • Nevíte si rady s obchodníky s inzercí, kteří vám buší na vrata a nedají pokoj?
  • Co z těch všech reklamních možností je vhodné využít ve vašem případě?
  • Máte správně zpracovaný web, který bude fungovat?
  • Reklamní účet na vyhledávačích vám zatím zeje prázdnotou?
  • Nevíte zda sociální sítě využít naplno či ne?
  • Slyšeli jste, že je obsah je king a nevíte, co s tím?

Mohlo bys vás také zajímat

Typologie osobnosti v efektivní komunikaci

Cílem tohoto školení je seznámit účastníky s problematikou osobnostní typologie a aplikace této teorie do běžných životních a pracovních situací. Jak najít respekt k osobě, se kterou vedeme jednání, i sami k sobě. Proč nám komunikace s někým tolik drhne? Jde o „základní nastavení každého jedince“ tedy o jeho osobnostní typ.
Zjistěte více

Kreativita v praxi

Praktický interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný pro každého, nejen pro kreativní profese, je zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem. Účastníci kurzu se odblokují a hravou formou se naučí čerpat z nejbláznivějších myšlenek. Hry a improvizační cvičení, které naučí bourat stereotypy a rutinu, zásady kreativní práce a spolupráce.
Zjistěte více

Jak zabít trému a pohotově reagovat

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 6-15 osob s cílem sdílet zkušenosti s aplikací zásad divadelní improvizace do každodenního života a praxe. Co si může člověk pracující v týmu z této zdánlivě nesouvisející teorie a dovedností vybrat pro své fungování a komunikaci s okolím v praxi? Proč ve vyspělých ekonomikách manažeři cvičí improvizaci?
Zjistěte více

Jak vytvořit strategii značky

Praktický 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Lektor Jaroslav Fabián přednáší na základě svých zkušeností z 25 let praxe v budování značek.
Zjistěte více

Jak řešit konflikty tvořivě

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 6-15 osob s cílem sdílet znalosti o konfliktech a jak jim předcházet nebo jak je řešit v každodenní praxi. Kurz je určen pro zájemce, kteří mají zájem se dozvědět podnětné techniky a rady, jak zvládat konfliktní situace tvořivě a vnímat je jako příležitost.
Zjistěte více

Vedení a řízení týmů

Lektor využívá existující znalosti a dovednosti posluchačů pro plné uvědomění rozdílů a výhod jednotlivých přístupů pro řešení každodenních problémů v rámci organizace týmů. Obsah workshopu je vhodným střípkem v mozaice celkového přístupu k řešení leadershipu v organizaci.
Zjistěte více

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu max 15 osob s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi. Kurz je vhodný rovněž, jako edukativní náplň teambuildingových kurzů na klíč.
Zjistěte více