Banner značky

Jak neničit jedinečnou značku

Jaroslav FabiánPublikováno

Obsah kurzu logicky navazuje na kurz O co opřít strategii značky a jde více do hloubky taktické exekutivy marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s důrazem na jedinečnost značky a její komunikaci.

Nejčastější zádrhely odlišení značky v praxi.marketingový mix

Předpokladem užitečné účasti je sdílení informací účastníky kurzu na vlastních příkladech. Postavené na rychlém auditu nastavení synergie marketingového mixu a jeho podpory dlouhodobé strategie značky.

Workshop lze absolvovat i samostatně, je však nezbytné znát strategii své značky a její hodnotové pilíře, na čem stojí, jaká je její jedinečnost, a co má za příslib zákazníkům v rámci vnímaných benefitů, aby šlo tyto zásady aplikovat.

“Nevytvářejte figuríny do vitríny, žijte své značky uvěřitelně a kmen zákazníků začne bubnovat do rytmu.” J.F.

Lektorem workshopu je Jaroslav Fabián, marketingový ředitel ESET software.

Vše již bylo vymyšlené a není třeba zázraky. Jen to potřebujeme umět aplikovat. Připomeňme si jednoduché zásady a zamysleme se nad tím, jak geniální teorie uvádíme do praxe.

Co získáte?

  • Proletíme nejčastější chyby a kolize nastavení mixu.
  • Vyjasníte si odpovědnosti za jednotlivé složky.
  • Ověříte si své vlastní návrhy a myšlenky s marketingovým expertem.

Je obsah kurzu určen pro vás?

  • Chystáte novou reklamní kampaň nebo akci pro podporu prodeje?
  • Nevíte si rady s obchodníky s inzercí, kteří vám buší na vrata a nedají pokoj?
  • Co z těch všech reklamních možností je vhodné využít ve vašem případě?
  • Máte správně zpracovaný web, který bude fungovat?
  • Reklamní účet na vyhledávačích vám zatím zeje prázdnotou?
  • Nevíte zda sociální sítě využít naplno či ne?
  • Slyšeli jste, že je obsah je king a nevíte, co s tím?

V případě zájmu o nasměrování vašeho interního týmu či specialistů správným směrem vyplňte prosím poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Mohlo bys vás také zajímat
kreativita v praxi

Kreativita v praxi

Praktický 2 denní interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný nejen pro kreativní profese, zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem. Je kreativita vlastností vyvolených nebo…
Zjistěte více
asertivita

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 5-10 osob (při 1 lektorovi nebo max 15 osob s využitím lektorského tandemu) s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi.…
Zjistěte více
strategie značky

O co opřít strategii značky

Praktický 1 – 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit na základě svých…
Zjistěte více
vedení a řízení týmů

Vedení a řízení týmů

“P.F. Drucker:  Management je dělat věci správně. Leadership je dělat správné věci.” Témata interaktivního workshopu Základní manažerské kompetence a dovednosti. Manažerské dovednosti vs leadership Proč je dobré umět přepínat své…
Zjistěte více
impro

Impro kruháč

Pro vaše firemní akce nebo týmová setkání s potřebou zažít netradiční zábavu nabízíme uspořádání živého kruhového tréninku improvizace pod vedením zkušené lektorky improvizace a jejího pódiového parťáka. Věnovat se improvizované…
Zjistěte více

Jak neuspat hady při prezentaci

Rádi sledujete prezentace zahraničních řečníků? Nevíte přesně, čím to je, ale jste si jisti, že takto se u nás prostě neprezentuje? Chcete to také umět? Varianty firemních kurzů prezentace  Jednodenní…
Zjistěte více