Rubriky
Vzdělávání

Jak mít značku jedinečnou

Obsah 2 denního workshopu logicky navazuje na kurz “Jak vytvořit strategii značky” a jde více do hloubky taktické exekuce marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné synergii, s důrazem na jedinečnost značky a její komunikaci.

Nejčastější zádrhely odlišení značky v praxi.

Předpokladem užitečné účasti je sdílení informací účastníky workshopu na vlastních příkladech. Program je postavený na rychlém auditu nastavení synergie marketingového mixu všech účastníků a jeho nastavení pro podporu existující dlouhodobé strategie jejich značky.

Workshop lze absolvovat i samostatně, je však nezbytné znát strategii své značky a její hodnotové pilíře, na čem stojí, jaká je její jedinečnost, a co má za příslib zákazníkům v rámci vnímaných benefitů, aby šlo tyto zásady aplikovat.

“Nevytvářejte figuríny do vitríny, žijte své značky uvěřitelně a kmen zákazníků začne bubnovat do rytmu.” J.F.

Vše již bylo vymyšlené a není třeba zázraky. Jen to potřebujeme umět aplikovat. Připomeňme si jednoduché zásady a zamysleme se nad tím, jak geniální teorie uvádíme do praxe.

Co získáte?

  • Proletíme nejčastější chyby a kolize nastavení mixu.
  • Vyjasníte si odpovědnosti za jednotlivé složky.
  • Ověříte si své vlastní návrhy a myšlenky s marketingovým expertem.

Je obsah kurzu určen pro vás?

  • Chystáte novou reklamní kampaň nebo akci pro podporu prodeje?
  • Nevíte si rady s obchodníky s inzercí, kteří vám buší na vrata a nedají pokoj?
  • Co z těch všech reklamních možností je vhodné využít ve vašem případě?
  • Máte správně zpracovaný web, který bude fungovat?
  • Reklamní účet na vyhledávačích vám zatím zeje prázdnotou?
  • Nevíte zda sociální sítě využít naplno či ne?
  • Slyšeli jste, že je obsah je king a nevíte, co s tím?

Lektorem workshopu je Jaroslav Fabián, marketingový ředitel ESET software.