Rubriky
Firemní vzdělávání

Jak mít značku jedinečnou

Smysluplné nastavení marketingového mixu ve vzájemné synergii, s důrazem na jedinečnost značky a její komunikaci.

Předpoklady užitečné účasti

  1. Ochota sdílení informací účastníky workshopu. Program je postavený na rychlém auditu nastavení synergie marketingového mixu pro podporu existující dlouhodobé strategie značky.
  2. Znalost strategie své značky a jejich hodnotových pilířů (na čem stojí, jaká je její jedinečnost, a co má za příslib zákazníkům v rámci vnímaných benefitů, aby šlo tyto zásady aplikovat).

“Nevytvářejte figuríny do vitríny, žijte své značky uvěřitelně a kmen zákazníků začne bubnovat do rytmu.”

Jaroslav Fabián

Vše již bylo vymyšlené a není třeba zázraky. Jen to potřebujeme umět aplikovat. Připomeňme si jednoduché zásady a zamysleme se nad tím, jak geniální teorie uvádíme do praxe.

Co získáte?

  • Dva dny spolupráce se zkušeným expertem na marketing a budování značek.
  • Proletíme nejčastější chyby a kolize nastavení mixu.
  • Vyjasníte si odpovědnosti za jednotlivé složky.
  • Ověříte si své vlastní návrhy a myšlenky před jejich exekucí.

Kladete si některé z následujících otázek?

  • Chystáte novou reklamní kampaň nebo akci pro podporu prodeje?
  • Nevíte si rady s obchodníky s inzercí, kteří vám buší na vrata a nedají pokoj?
  • Co z těch všech reklamních možností je vhodné využít ve vašem případě?
  • Máte správně zpracovaný web, který bude fungovat?
  • Reklamní účet na vyhledávačích vám zatím zeje prázdnotou?
  • Nevíte zda sociální sítě využít naplno či ne?
  • Slyšeli jste, že je obsah je king a nevíte, co s tím?

Pak je workshop právě pro vás.

Používané metody

  • Prezentace základních teoretických předpokladů strukturovanou formou pro sjednocení slovníku společně se sdílením znalostí a zkušeností posluchačů.
  • Koučovací dovednosti Brain-based Coaching (Neuroleadership Group, David Rock)
  • Facilitace sebepoznávacích a rozvojových procesů mezinárodní školy Points-of-You
  • Principy aplikované improvizace trénované v západní Evropě jako praktická dovednost podporující emocionální inteligenci, komunikační dovednosti a týmovou spolupráci.

Obsah kurzu čerpá z praktických zkušeností lektora v oblasti řízení týmů a managementu firem za posledních více než 25 let jeho praxe. Sám prošel cestu, po které se mnozí musí teprve vydat a rád sdílí zkušenosti s ostatními s respektem k odlišným oborům a typologii.

Jaroslav Fabián

Vystudoval ekonomii, marketing a management. Celý svůj profesní život věnoval objevování jedinečnosti firemních i osobních značek a jejího využití v komunikaci. Se svou vrozenou empatií a potřebou práce s lidmi v týmu nabízí tzv. brain-based koučování, práci s fotografií v osobním rozvoji a trénování principů aplikované improvizace.

  • Ředitel marketingu společnosti ESET v ČR od roku 2005
  • Certifikovaný PCC kouč
  • Zakladatel improvizační skupiny Nepřipravení
  • Aktivní člen Mastermind klubu a Mezinárodní federace koučů ICF.
  • Lektor Vím, co chci
Jaroslav Fabián