Předpoklady užitečné účasti
- Ochota sdílení informací účastníky workshopu. Program je postavený na rychlém auditu nastavení synergie marketingového mixu pro podporu existující dlouhodobé strategie značky.
- Znalost strategie své značky a jejich hodnotových pilířů (na čem stojí, jaká je její jedinečnost, a co má za příslib zákazníkům v rámci vnímaných benefitů, aby šlo tyto zásady aplikovat).
“Nevytvářejte figuríny do vitríny, žijte své značky uvěřitelně a kmen zákazníků začne bubnovat do rytmu.”
Jaroslav Fabián
Vše již bylo vymyšlené a není třeba zázraky. Jen to potřebujeme umět aplikovat. Připomeňme si jednoduché zásady a zamysleme se nad tím, jak geniální teorie uvádíme do praxe.
Co získáte?
- Dva dny spolupráce se zkušeným expertem na marketing a budování značek.
- Proletíme nejčastější chyby a kolize nastavení mixu.
- Vyjasníte si odpovědnosti za jednotlivé složky.
- Ověříte si své vlastní návrhy a myšlenky před jejich exekucí.
Kladete si některé z následujících otázek?
- Chystáte novou reklamní kampaň nebo akci pro podporu prodeje?
- Nevíte si rady s obchodníky s inzercí, kteří vám buší na vrata a nedají pokoj?
- Co z těch všech reklamních možností je vhodné využít ve vašem případě?
- Máte správně zpracovaný web, který bude fungovat?
- Reklamní účet na vyhledávačích vám zatím zeje prázdnotou?
- Nevíte zda sociální sítě využít naplno či ne?
- Slyšeli jste, že je obsah je king a nevíte, co s tím?
Pak je workshop právě pro vás.
Používané metody
- Prezentace základních teoretických předpokladů strukturovanou formou pro sjednocení slovníku společně se sdílením znalostí a zkušeností posluchačů.
- Koučovací dovednosti Brain-based Coaching (Neuroleadership Group, David Rock)
- Facilitace sebepoznávacích a rozvojových procesů mezinárodní školy Points-of-You
- Principy aplikované improvizace trénované v západní Evropě jako praktická dovednost podporující emocionální inteligenci, komunikační dovednosti a týmovou spolupráci.
Obsah kurzu čerpá z praktických zkušeností lektora v oblasti řízení týmů a managementu firem za posledních více než 25 let jeho praxe. Sám prošel cestu, po které se mnozí musí teprve vydat a rád sdílí zkušenosti s ostatními s respektem k odlišným oborům a typologii.
Vystudoval ekonomii, marketing a management. Celý svůj profesní život věnoval objevování jedinečnosti firemních i osobních značek a jejího využití v komunikaci. Se svou vrozenou empatií a potřebou práce s lidmi v týmu nabízí tzv. brain-based koučování, práci s fotografií v osobním rozvoji a trénování principů aplikované improvizace.
- Ředitel marketingu společnosti ESET v ČR od roku 2005
- Certifikovaný PCC kouč
- Zakladatel improvizační skupiny Nepřipravení
- Aktivní člen Mastermind klubu a Mezinárodní federace koučů ICF.
- Lektor Vím, co chci

