Strategický mentorink

strategický mentorink

Mentorink pro tvorbu silné značky

Nabízím majitelům firem, zodpovědným manažerům za tvorbu a řízení značky v organizaci strategický mentorink za účelem rozvoje dovedností v oblasti tvorby silné a autentické značky s business potenciálem. Formou pravidelných individuálních setkání a rozhovorů (online forma bývá efektivnější s ohledem na soustředění na téma a přizpůsobení se časovým možnostem) nastavujeme akční plány pro postupnou tvorbu strategie značky. Mentorink navazuje a nabízí systematický přístup pro zájemce z řad absolventů kurzu O co opřít strategii značky.

Proces tvorby strategie značky

Nejedná se o marketingové poradenství nebo konzultace, tedy zpracování marketingové strategie na klíč. Tvorba a vymýšlení strategie značky zůstává v rukou kompetentního manažera či majitele firmy, ale proces jejího vzniku je ovlivněn zkušenostmi mentora – Jaroslava Fabiána s budováním značek na českém trhu.

Proč si vybrat právě nás

Protože máme za sebou reálné výsledky z praxe. Jaroslav řídil týmy, které vybudovaly v ČR značku ESET, která se během 15 let stala jedničkou na tuzemském antivirovém trhu a je aktivním členem managementu české pobočky ESET doposud. V předchozích firmách byl odpovědný za tvorbu značky nového produktového portfolia či distribuční strategii firem. Je autorem prvního ESET partnerského programu v ČR a je specialistou na distribuční a komunikační strategii firem.

Jaroslav spolupracuje s Monikou a Lucií, které zajišťují doplnění znalostí v oblasti soft skills a psychologie. Jsme tandem spolupracujících certifikovaných koučů, kteří mají však i dostatek vlastních zkušeností z korporací, které stojí za využití u firemních zadavatelů.

Oblasti strategického mentorinku

  • Strategie budování značky
  • Synergie marketingového mixu
  • Distribuční strategie
  • Komunikační strategie

Respekt jako princip

Na rozdíl od koučinku u mentorinku dochází k předávání zkušeností v řešených oblastech a společném nastavování akčních plánů pro klienta. I tak však zůstává zachován plný respekt k existujícím znalostem a dovednostem mentorovaného klienta a nabízená řešení jsou jen jednou z možných variant ke zvážení.