Jak si užít prezentaci a zaujmout

Jaroslav FabiánPublikováno

Rádi sledujete prezentace zahraničních řečníků? Nevíte přesně, čím to je, ale jste si jisti, že takto se u nás prostě neprezentuje? Chcete to také umět?

Varianty firemních kurzů prezentace

  1.  Jednodenní kurz dovedností poutavé prezentace s využitím technik storytellingu
  2. Dvoudenní workshop včetně nácviků a zpětné vazby účastníkům kurzu na jejich prezentace

Interaktivní tréning

Nabízíme interaktivní trénink prezentujících specialistů z vaší firmy, na kterém zjistí pravidla a tajemství, jak zaujmout publikum. Není totiž veliký rozdíl zda potřebujete zaujmout výběrovou komisi u zákazníka nebo plný sál diváků. Cíl je zřejmý, nesmíte uspávat hady.

Osvědčené techniky vyprávění a tvorby příběhů, v kombinaci s přípravou na cokoliv pomocí technik improvizace, z vás při osobním nasazení udělá mistry.

Lektorský tým

V rolích lektorů se střídá zkušený dramaturg televizních pořadů a autorka knih o tvorbě příběhů Monika a její věrný posluchač a následovník Jarda, který brilantní teorie dohání léty zkušeností s prezentací na velkých mezinárodních konferencích či moderováním firemních akcí. Společně tvoří tandem, který vašim zaměstnancům vlije život do žil. 

Prezentace

V případě zájmu o cenovou nabídku na míru vyplňte prosím poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.

Žádost o cenovou nabídku

Mohlo bys vás také zajímat

Jak vytvořit strategii značky

Praktický 1 – 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit na základě svých…
Zjistěte více

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 5-10 osob (při 1 lektorovi nebo max 15 osob s využitím lektorského tandemu) s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi.…
Zjistěte více

Jak pečovat o značku

Obsah kurzu logicky navazuje na kurz O co opřít strategii značky a jde více do hloubky taktické exekutivy marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s…
Zjistěte více

Kreativita v praxi

Praktický 2 denní interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný nejen pro kreativní profese, zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem. Je kreativita vlastností vyvolených nebo…
Zjistěte více

Vedení a řízení týmů

“P.F. Drucker:  Management je dělat věci správně. Leadership je dělat správné věci.” Témata interaktivního workshopu Základní manažerské kompetence a dovednosti. Manažerské dovednosti vs leadership Proč je dobré umět přepínat své…
Zjistěte více