Rubriky
Vzdělávání

Jak na strategii značky

Praktický 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Lektor Jaroslav Fabián přednáší na základě svých zkušeností z 25 let praxe v budování značek.

Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit.

Když nebudujete svoji značku vy, dělají to za vás druzí! Značka je vaše pověst!

Budujte svoji dobrou pověst a značku s marketingovým expertem s 25 lety praxe v oblasti řízení marketingu nadnárodních značek v ČR. Připravujete-li zásadní změnu v nabídce, chcete-li nastartovat již běžící podnikání nebo zcela začínáte, získejte praktické tipy jak na to.

Struktura kurzu:

  • Boření marketingových mýtů – co se jen tak říká a co funguje při stanovení strategie značky
  • Techniky k rozpoznání silných stránek (osobnosti, produktu, firmy)
  • K čemu je značka? – pilíře, typologie, komunikace, jedinečnost a přínosy
  • Umění říkat NE ve správný čas
  • Příklady účastníků kurzu pod drobnohledem experta na marketing
  • Moderovaná diskuse účastníků

Obsah kurzu svolává k setkání lidí se zájmem o tvorbu značek.

V již proběhlých kurzech zástupci marketingových oddělení výrobních firem byli inspirování příběhy značek živnostníků či majitelů firem ze zcela jiné oblasti podnikání. Prostřednictvím probíráním teorií, které jste  mohli opakovaně slyšet, ale neuvedli jste je do praxe objevíte synergický efekt různorodých  činností pro budování silné značky.

Pro koho to je?

  • Podnikatele, kteří se soustředí intenzivně na svou práci, ale na budování značky pořád nějak nemají čas.
  • Živnostníky, kteří vnímají, že jsou značkou, ale nevědí, jak to rozvinout a dát o sobě vědět.
  • Lidi z marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat zkušenostmi druhých s respektem k jejich odlišným záměrům a zkušenostem.
  • Všechny jednotlivce, kteří si chtějí ujasnit, jak budovat svoji pověst, být prospěšný a umět se prezentovat tak, aby se dostavil úspěch.

Lektor kurzu: Jaroslav Fabián, momentálně působí již 15 let na pozici marketingového ředitele a člena managementu společnosti ESET Česká republika.