Jak vytvořit strategii značky

Praktický 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Lektor Jaroslav Fabián přednáší na základě svých zkušeností z 25 let praxe v budování značek.
Jaroslav FabiánPublikováno

Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit.

Když nebudujete svoji značku vy, dělají to za vás druzí! Značka je vaše pověst!

Budujte svoji dobrou pověst a značku s marketingovým expertem s 25 lety praxe v oblasti řízení marketingu nadnárodních značek v ČR. Připravujete-li zásadní změnu v nabídce, chcete-li nastartovat již běžící podnikání nebo zcela začínáte, získejte praktické tipy jak na to.

Struktura kurzu:

  • Boření marketingových mýtů – co se jen tak říká a co funguje při stanovení strategie značky
  • Techniky k rozpoznání silných stránek (osobnosti, produktu, firmy)
  • K čemu je značka? – pilíře, typologie, komunikace, jedinečnost a přínosy
  • Umění říkat NE ve správný čas
  • Příklady účastníků kurzu pod drobnohledem experta na marketing
  • Moderovaná diskuse účastníků

Obsah kurzu svolává k setkání lidí se zájmem o tvorbu značek.

V již proběhlých kurzech zástupci marketingových oddělení výrobních firem byli inspirování příběhy značek živnostníků či majitelů firem ze zcela jiné oblasti podnikání. Prostřednictvím probíráním teorií, které jste  mohli opakovaně slyšet, ale neuvedli jste je do praxe objevíte synergický efekt různorodých  činností pro budování silné značky.

Pro koho to je?

  • Podnikatele, kteří se soustředí intenzivně na svou práci, ale na budování značky pořád nějak nemají čas.
  • Živnostníky, kteří vnímají, že jsou značkou, ale nevědí, jak to rozvinout a dát o sobě vědět.
  • Lidi z marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat zkušenostmi druhých s respektem k jejich odlišným záměrům a zkušenostem.
  • Všechny jednotlivce, kteří si chtějí ujasnit, jak budovat svoji pověst, být prospěšný a umět se prezentovat tak, aby se dostavil úspěch.

Lektor kurzu: Jaroslav Fabián, momentálně působí již 15 let na pozici marketingového ředitele a člena managementu společnosti ESET Česká republika.

Mohlo bys vás také zajímat

Vedení a řízení týmů

Lektor využívá existující znalosti a dovednosti posluchačů pro plné uvědomění rozdílů a výhod jednotlivých přístupů pro řešení každodenních problémů v rámci organizace týmů. Obsah workshopu je vhodným střípkem v mozaice celkového přístupu k řešení leadershipu v organizaci.
Zjistěte více

Typologie osobnosti v efektivní komunikaci

Cílem tohoto školení je seznámit účastníky s problematikou osobnostní typologie a aplikace této teorie do běžných životních a pracovních situací. Jak najít respekt k osobě, se kterou vedeme jednání, i sami k sobě. Proč nám komunikace s někým tolik drhne? Jde o „základní nastavení každého jedince“ tedy o jeho osobnostní typ.
Zjistěte více

Jak prezentací zaujmout

Interaktivní trénink, na kterém zjistíte pravidla a tajemství, jak zaujmout publikum. Není totiž veliký rozdíl zda potřebujete zaujmout výběrovou komisi nebo plný sál diváků. Cíl je zřejmý, nesmíte uspávat hady.
Zjistěte více

Jak zabít trému a pohotově reagovat

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 6-15 osob s cílem sdílet zkušenosti s aplikací zásad divadelní improvizace do každodenního života a praxe. Co si může člověk pracující v týmu z této zdánlivě nesouvisející teorie a dovedností vybrat pro své fungování a komunikaci s okolím v praxi? Proč ve vyspělých ekonomikách manažeři cvičí improvizaci?
Zjistěte více

Jak řešit konflikty tvořivě

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 6-15 osob s cílem sdílet znalosti o konfliktech a jak jim předcházet nebo jak je řešit v každodenní praxi. Kurz je určen pro zájemce, kteří mají zájem se dozvědět podnětné techniky a rady, jak zvládat konfliktní situace tvořivě a vnímat je jako příležitost.
Zjistěte více

Jak udržet jedinečnost značky

Obsah 2 denního workshopu logicky navazuje na kurz “Jak vytvořit strategii značky” a jde více do hloubky taktické exekuce marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s důrazem na jedinečnost značky a její komunikaci.
Zjistěte více

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu max 15 osob s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi. Kurz je vhodný rovněž, jako edukativní náplň teambuildingových kurzů na klíč.
Zjistěte více