Rubriky
Firemní vzdělávání

Jak budovat značku

Praktický 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky.

Když nebudujete svoji značku vy, dělají to za vás druzí! Značka je vaše pověst!

Neobjevujte kolo, pomáhám specialistům marketingu a živnostníkům či manažerům menších firem na kole jezdit. Budujte svoji dobrou pověst a značku s marketingovým expertem s 25 lety praxe v oblasti řízení marketingu nadnárodních značek v ČR. Připravujete-li zásadní změnu v nabídce, chcete-li nastartovat již běžící podnikání nebo zcela začínáte, získejte praktické tipy jak na to.

Struktura kurzu:

  • Boření marketingových mýtů – co se jen tak říká a co funguje při stanovení strategie značky
  • Cvičení k rozpoznání silných stránek (osobnosti, produktu, firmy)
  • K čemu je značka? – pilíře, typologie, komunikace, jedinečnost a přínosy
  • Umění říkat NE ve správný čas
  • Příklady účastníků kurzu pod drobnohledem experta na marketing
  • Moderovaná diskuse účastníků

Setkání lidí se zájmem o tvorbu značek

V již proběhlých kurzech zástupci marketingových oddělení výrobních firem byli inspirování příběhy značek živnostníků či majitelů firem ze zcela jiné oblasti podnikání. Prostřednictvím probíráním teorií, které jste  mohli opakovaně slyšet, ale neuvedli jste je do praxe objevíte synergický efekt různorodých  činností pro budování silné značky.

Pro koho to je?

  • Podnikatele, kteří se soustředí intenzivně na svou práci, ale na budování značky pořád nějak nemají čas.
  • Živnostníky, kteří vnímají, že jsou značkou, ale nevědí, jak to rozvinout a dát o sobě vědět.
  • Lidi z marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat zkušenostmi druhých s respektem k jejich odlišným záměrům a zkušenostem.
  • Všechny jednotlivce, kteří si chtějí ujasnit, jak budovat svoji pověst, být prospěšný a umět se prezentovat tak, aby se dostavil úspěch.

Používané metody

  • Prezentace základních teoretických předpokladů strukturovanou formou pro sjednocení slovníku společně se sdílením znalostí a zkušeností posluchačů.
  • Koučovací dovednosti Brain-based Coaching (Neuroleadership Group, David Rock)
  • Facilitace sebepoznávacích a rozvojových procesů mezinárodní školy Points-of-You
  • Principy aplikované improvizace trénované v západní Evropě jako praktická dovednost podporující emocionální inteligenci, komunikační dovednosti a týmovou spolupráci.

Obsah kurzu čerpá z praktických zkušeností lektora v oblasti řízení týmů a managementu firem za posledních více než 25 let jeho praxe. Sám prošel cestu, po které se mnozí musí teprve vydat a rád sdílí zkušenosti s ostatními s respektem k odlišným oborům a typologii.

Jaroslav Fabián

Vystudoval ekonomii, marketing a management. Celý svůj profesní život věnoval objevování jedinečnosti firemních i osobních značek a jejího využití v komunikaci. Se svou vrozenou empatií a potřebou práce s lidmi v týmu nabízí tzv. brain-based koučování, práci s fotografií v osobním rozvoji a trénování principů aplikované improvizace.

  • Ředitel marketingu společnosti ESET v ČR od roku 2005
  • Certifikovaný PCC kouč
  • Zakladatel improvizační skupiny Nepřipravení
  • Aktivní člen Mastermind klubu a Mezinárodní federace koučů ICF.
  • Lektor Vím, co chci
Jaroslav Fabián