strategie značky

O co opřít strategii značky

Jaroslav FabiánPublikováno

Praktický 1 – 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit na základě svých zkušeností z praxe.

Když nebudujete svoji značku vy, dělají to za vás druzí! Značka je vaše pověst!

Budujte svoji dobrou pověst a značku s marketingovým expertem s 24 lety praxe v oblasti řízení marketingu nadnárodních značek v ČR. Připravujete-li zásadní změnu v nabídce, chcete-li nastartovat již běžící podnikání nebo zcela začínáte, získejte praktické tipy jak na to.

Struktura kurzu:

  • Boření marketingových mýtů – co se jen tak říká a co funguje při stanovení strategie značky
  • Techniky k rozpoznání silných stránek (osobnosti, produktu, firmy)
  • K čemu je značka? – pilíře, typologie, komunikace, jedinečnost a přínosy
  • Umění říkat NE ve správný čas
  • Příklady účastníků kurzu pod drobnohledem experta na marketing
  • Moderovaná diskuse účastníků

Obsah kurzu svolává k setkání lidí se zájmem o tvorbu značek.

V již proběhlých kurzech zástupci marketingových oddělení výrobních firem byli inspirování příběhy značek živnostníků či majitelů firem ze zcela jiné oblasti podnikání. Prostřednictvím probíráním teorií, které jste  mohli opakovaně slyšet, ale neuvedli jste je do praxe objevíte synergický efekt různorodých  činností pro budování silné značky.

Pro koho to je?

  • Podnikatele, kteří se soustředí intenzivně na svou práci, ale na budování značky pořád nějak nemají čas.
  • Živnostníky, kteří vnímají, že jsou značkou, ale nevědí, jak to rozvinout a dát o sobě vědět.
  • Lidi z marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat zkušenostmi druhých s respektem k jejich odlišným záměrům a zkušenostem.
  • Všechny jednotlivce, kteří si chtějí ujasnit, jak budovat svoji pověst, být prospěšný a umět se prezentovat tak, aby se dostavil úspěch.

Lektor kurzu: Jaroslav Fabián, momentálně působí již 13 let na pozici marketingového ředitele a člena managementu společnosti ESET Česká republika.

V případě zájmu využijte přihlášky na veřejně vypsaný otevřený kurz nebo vyplňte prosím níže poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.

Poptávka firemního kurzu na míru

V případě zájmu o tento workshop vyplňte prosím poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Mohlo bys vás také zajímat
Banner značky

Jak neničit jedinečnou značku

Obsah kurzu logicky navazuje na kurz O co opřít strategii značky a jde více do hloubky taktické exekutivy marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s…
Zjistěte více

Jak neuspat hady při prezentaci

Rádi sledujete prezentace zahraničních řečníků? Nevíte přesně, čím to je, ale jste si jisti, že takto se u nás prostě neprezentuje? Chcete to také umět? Varianty firemních kurzů prezentace  Jednodenní…
Zjistěte více
impro

Improvizace v praxi

Pro vaše firemní týmová setkání s potřebou zažít netradiční zábavu nabízíme uspořádání živého kruhového tréninku improvizace pod vedením zkušené lektorky improvizace a jejího pódiového parťáka. Věnovat se improvizované tvorbě zaměstnává…
Zjistěte více
vedení a řízení týmů

Vedení a řízení týmů

“P.F. Drucker:  Management je dělat věci správně. Leadership je dělat správné věci.” Témata interaktivního workshopu Základní manažerské kompetence a dovednosti. Manažerské dovednosti vs leadership Proč je dobré umět přepínat své…
Zjistěte více
asertivita

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 5-10 osob (při 1 lektorovi nebo max 15 osob s využitím lektorského tandemu) s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi.…
Zjistěte více
kreativita v praxi

Kreativita v praxi

Praktický 2 denní interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný nejen pro kreativní profese, zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem. Je kreativita vlastností vyvolených nebo…
Zjistěte více