Vedení a řízení týmů

Jaroslav FabiánPublikováno

P.F. Drucker:  Management je dělat věci správně. Leadership je dělat správné věci.”

Témata interaktivního workshopu

  • Základní manažerské kompetence a dovednosti.
  • Manažerské dovednosti vs leadership
  • Proč je dobré umět přepínat své role?
  • Jak a kdy používat které nástroje řízení / vedení lidí?
  • Moderovaná diskuse účastníků a jejich zkušeností

Obsah workshopu je vhodným střípkem v mozaice celkového přístupu k řešení leadershipu v organizaci. Může fungovat jako startovací seminář pro následná již praktická setkání s týmovým koučem nebo individuální rozvoj vybraných talentů v týmu.

Lektor využívá existující znalosti a dovednosti posluchačů pro plné uvědomění rozdílů a výhod jednotlivých přístupů pro řešení každodenních problémů v rámci organizace týmů.

Pro koho je workshop určený

  • Korporátní pracovníky, kteří chtějí posílit a podporovat roli lídra týmu nebo oddělení.
  • Majitele firem, kteří chtějí načerpat odvahu k efektivnějšímu delegování pravomocí.
  • Všechny jednotlivce, kteří si chtějí ujasnit, jaký je vlastně rozdíl mezi řízením a vedením lidí.

Lektor

Obsah workshopu čerpá z praktických zkušeností lektora v oblasti řízení týmů a managementu firem za posledních 25 let jeho  praxe. Sám prošel cestu, po které se mnozí musíte vydat a rád sdílí zkušenosti s ostatními s respektem k odlišným oborům.
Lektor: Jaroslav Fabián, marketingový ředitel ESET Česká republika, certifikovaný ACC kouč Vím, co chci, finalista Czech Marketing Awards 2015.

 


V knize „Disciplína týmů“ rozlišují autoři (Katzenbach a Smith) mezi tím, čemu říkají Disciplína jediného leadera a Skutečná disciplína týmu.

Disciplína jediného leadera se točí kolem jednoho leadera, který určuje důvod pro  skupinovou práci postavený na výkonnosti, činí rozhodnutí, nastavuje požadované výkony jednotlivců a skupinové vzory komunikace.

Skutečná disciplína týmu je tam, kde „o podávání výkonů a záměru pro společnou práci rozhoduje celá skupina, nikoli oficiální leader, a kde skupina nastavuje požadované individuální akolektivní příspěvky a vzory komunikace. Skupina také nastavuje požadavky  ohledně úspěchu,  a to, jak bude vyhodnocovat pokrok.“

Leader může střídavě používat oba přístupy.

Poptávka firemního kurzu na míru

V případě zájmu o tento workshop vyplňte prosím poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.

Mohlo bys vás také zajímat

Jak pečovat o značku

Obsah kurzu logicky navazuje na kurz O co opřít strategii značky a jde více do hloubky taktické exekutivy marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s…
Zjistěte více

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 5-10 osob (při 1 lektorovi nebo max 15 osob s využitím lektorského tandemu) s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi.…
Zjistěte více

Kreativita v praxi

Praktický 2 denní interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný nejen pro kreativní profese, zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem. Je kreativita vlastností vyvolených nebo…
Zjistěte více

Jak vytvořit strategii značky

Praktický 1 – 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit na základě svých…
Zjistěte více