vedení a řízení týmů

Vedení a řízení týmů

Jaroslav FabiánPublikováno

P.F. Drucker:  Management je dělat věci správně. Leadership je dělat správné věci.”

Témata interaktivního workshopu

  • Základní manažerské kompetence a dovednosti.
  • Manažerské dovednosti vs leadership
  • Proč je dobré umět přepínat své role?
  • Jak a kdy používat které nástroje řízení / vedení lidí?
  • Moderovaná diskuse účastníků a jejich zkušeností

Obsah workshopu je vhodným střípkem v mozaice celkového přístupu k řešení leadershipu v organizaci. Může fungovat jako startovací seminář pro následná již praktická setkání s týmovým koučem nebo individuální rozvoj vybraných talentů v týmu.

Lektor využívá existující znalosti a dovednosti posluchačů pro plné uvědomění rozdílů a výhod jednotlivých přístupů pro řešení každodenních problémů v rámci organizace týmů.

Pro koho je workshop určený

  • Korporátní pracovníky, kteří chtějí posílit a podporovat roli lídra týmu nebo oddělení.
  • Majitele firem, kteří chtějí načerpat odvahu k efektivnějšímu delegování pravomocí.
  • Všechny jednotlivce, kteří si chtějí ujasnit, jaký je vlastně rozdíl mezi řízením a vedením lidí.

Lektor

Obsah workshopu čerpá z praktických zkušeností lektora v oblasti řízení týmů a managementu firem za posledních 24 let jeho  praxe.
Lektor: Jaroslav Fabián, marketingový ředitel ESET Česká republika, certifikovaný ACC kouč Vím, co chci, finalista Czech Marketing Awards 2015.

 


V knize „Disciplína týmů“ rozlišují autoři (Katzenbach a Smith) mezi tím, čemu říkají Disciplína jediného leadera a Skutečná disciplína týmu.

Disciplína jediného leadera se točí kolem jednoho leadera, který určuje důvod pro  skupinovou práci postavený na výkonnosti, činí rozhodnutí, nastavuje požadované výkony jednotlivců a skupinové vzory komunikace.

Skutečná disciplína týmu je tam, kde „o podávání výkonů a záměru pro společnou práci rozhoduje celá skupina, nikoli oficiální leader, a kde skupina nastavuje požadované individuální akolektivní příspěvky a vzory komunikace. Skupina také nastavuje požadavky  ohledně úspěchu,  a to, jak bude vyhodnocovat pokrok.“

Leader může střídavě používat oba přístupy.

Poptávka firemního kurzu na míru

V případě zájmu o tento workshop vyplňte prosím poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.

Mohlo bys vás také zajímat

Impro teambuilding na klíč

Nabízíme organizaci vašeho firemního teambuildingu s nezapomenutelným programem plným technik improvizace a hravé zábavy. Pro jaké týmy je teambuilding určen? Chcete-li vidět představení, jehož budete sami aktivní součástí. Využít skrytý…
Zjistěte více
Banner značky

Jak neničit jedinečnou značku

Obsah kurzu logicky navazuje na kurz O co opřít strategii značky a jde více do hloubky taktické exekutivy marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s…
Zjistěte více
asertivita

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 5-10 osob (při 1 lektorovi nebo max 15 osob s využitím lektorského tandemu) s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi.…
Zjistěte více

Jak neuspat hady při prezentaci

Rádi sledujete prezentace zahraničních řečníků? Nevíte přesně, čím to je, ale jste si jisti, že takto se u nás prostě neprezentuje? Chcete to také umět? Varianty firemních kurzů prezentace  Jednodenní…
Zjistěte více
strategie značky

O co opřít strategii značky

Praktický 1 – 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit na základě svých…
Zjistěte více
kreativita v praxi

Kreativita v praxi

Praktický 2 denní interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný nejen pro kreativní profese, zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem. Je kreativita vlastností vyvolených nebo…
Zjistěte více