Odpoledně podvečerní workshop navazuje na obsah kurzu O co opřít strategii značky a jde více do hloubky exekutivy marketingového mixu a smysluplného nastavení jednotlivých částí ve vzájemné synergii.
Předpokladem užitečné účasti je sdílení informací účastníky kurzu na vlastních příkladech.
Workshop lze absolvovat i samostatně, je dobré znát strategii své značky a její hodnotové pilíře, na čem stojí, čím je jedinečná, a co má za příslib zákazníkům v rámci vnímaných benefitů.
“Nevytvářejte figuríny do vitríny, žijte své značky uvěřitelně a kmen zákazníků začne bubnovat do rytmu.” J.F.
Lektorem workshopu je Jaroslav Fabián, marketingový ředitel ESET software.
Vše již bylo vymyšlené a není třeba zázraky. Jen to potřebujeme umět aplikovat. Připomeňme si jednoduché zásady a zamysleme se nad tím, jak geniální teorie uvádíme do praxe.