fbpx
Jak mít jedinečnou značku

Jak mít jedinečnou značku

Nechte se inspirovat naším workshopem “Jak mít jedinečnou značku” a objevte, jak můžete svou značku posunout na novou úroveň! Workshop účastníkům pomůže lépe pochopit značku a ukáže, jak ji efektivně komunikovat a rozvíjet v rámci vhodné cílové skupiny. V dnešní konkurenční době je silná a jedinečná značka něčím, co vás odliší od ostatních. Ujistěme se, že základní nástroje marketingu používáte správným způsobem, tak, abyste dosáhli úspěchu.

Během dvoudenního workshopu budete spolupracovat se zkušeným expertem na marketing a budování značek, který vám pomůže identifikovat nejčastější chyby a kolize nastavení marketingového mixu, vyjasnit odpovědnosti za jednotlivé složky a ověřit si své vlastní návrhy a myšlenky před jejich exekucí.

Ať už se chystáte na novou reklamní kampaň, potřebujete poradit s obchodníky s inzercí nebo hledáte způsoby, jak využít sociální sítě a obsah pro propagaci své značky, tento workshop je přesně to, co potřebujete.

Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost a poptejte náš produkt “Jak mít jedinečnou značku” ještě dnes!

5 důvodů proč: Silná a jedinečná značka

  1. Získejte exkluzivní přístup k dvoudennímu workshopu se zkušeným expertem na marketing a budování značek, který vám pomůže posunout vaši značku na novou úroveň.
  2. Naučte se identifikovat a řešit nejčastější chyby a kolize nastavení mixu, abyste mohli efektivněji propagovat svou značku a dosáhnout lepších výsledků.
  3. Získejte konkrétní rady a tipy pro správné nastavení vašeho webu, reklamních účtů na vyhledávačích a využití sociálních sítí pro propagaci vaší značky.
  4. Ověřte si své vlastní návrhy a myšlenky před jejich exekucí, abyste ušetřili čas a peníze za neúspěšné kampaně a akce.
  5. Staňte se součástí komunity účastníků workshopu, kde můžete sdílet své zkušenosti, nápady a získat cennou zpětnou vazbu od ostatních účastníků a experta.

Jaroslav Fabián

Vystudoval ekonomii, marketing a management. Celý svůj profesní život věnoval objevování jedinečnosti firemních i osobních značek a jejího využití v komunikaci. Se svou vrozenou empatií a potřebou práce s lidmi v týmu nabízí tzv. brain-based koučování, práci s fotografií v osobním rozvoji a trénování principů aplikované improvizace.

  • Manažer společnosti ESET od roku 2005, aktuálně na pozici Director of Global Marketing Excellence
  • Certifikovaný PCC kouč
  • Zakladatel improvizační skupiny Nepřipravení
  • Člen Scaleup Board, ICF Mezinárodní federace koučinku a Hospodářské komory ČR.
  • Trenér na změnu vimcochci.cz
Jaroslav Fabián
Jak mít jedinečnou značku