Kreativita v praxi

Praktický interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný pro každého, nejen pro kreativní profese, je zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem. Účastníci kurzu se odblokují a hravou formou se naučí čerpat z nejbláznivějších myšlenek. Hry a improvizační cvičení, které naučí bourat stereotypy a rutinu, zásady kreativní práce a spolupráce.
Jaroslav FabiánPublikováno

Je kreativita vlastností vyvolených nebo se dá rozvíjet?

Dá se kreativita naučit? Umění  myslet nejen “out of the box”, ale vymyslet něco nového i tam, kde máte omezené zadání. Kde brát inspiraci, když při klasickém brainstormingu nápady nepřicházejí? Jak objevit principy design thinking a pracovat s mozkem tak, aby generoval nápady?

Struktura kurzu:

  • Poznejte, jak pracuje vaše mysl a jak podpořit tvorbu nápadů.
  • Zásady kreativní práce a spolupráce v týmu.
  • Jaké jsou spouštěče kreativity a tvůrčí práce s informacemi.
  • Trénink propojení levé a pravé mozkové hemisféry.
  • Technika 6K napomůže objevit pohled na věci z jiného úhlu pohledu.
  • Přístup pěti kroků DESIGN THINKING pro získání nových, neotřelých nápadů.
  • Desatero úspěšného kreativce.
  • Praktické nácviky hravou formou pod vedením zkušené lektorky a psycholožky.

Obsah kurzu čerpá teorii z technik kritického myšlení, kreativní techniky a aplikované improvizace.

Lektorský tým

Ing, Jaroslav Fabián, MBA, ACC je manažer s 25 lety praxe v oblasti řízení týmů, certifikovaný ACC kouč, týmový kouč a zakládající člen improvizační skupiny NEPŘIPRAVENÍ. V případě větších skupin spolupracuje při vedení kurzů a workshopů s týmem lektorů Vím, co chci:

  • Ing, Jaroslav Fabián, MBA, ACC
  • Ing. Jana Kalinová Brabcová
  • Mgr. Monika Nevolová
Mohlo bys vás také zajímat

Jak prezentací zaujmout

Interaktivní trénink, na kterém zjistíte pravidla a tajemství, jak zaujmout publikum. Není totiž veliký rozdíl zda potřebujete zaujmout výběrovou komisi nebo plný sál diváků. Cíl je zřejmý, nesmíte uspávat hady.
Zjistěte více

Jak udržet jedinečnost značky

Obsah 2 denního workshopu logicky navazuje na kurz “Jak vytvořit strategii značky” a jde více do hloubky taktické exekuce marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s důrazem na jedinečnost značky a její komunikaci.
Zjistěte více

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu max 15 osob s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi. Kurz je vhodný rovněž, jako edukativní náplň teambuildingových kurzů na klíč.
Zjistěte více

Typologie osobnosti v efektivní komunikaci

Cílem tohoto školení je seznámit účastníky s problematikou osobnostní typologie a aplikace této teorie do běžných životních a pracovních situací. Jak najít respekt k osobě, se kterou vedeme jednání, i sami k sobě. Proč nám komunikace s někým tolik drhne? Jde o „základní nastavení každého jedince“ tedy o jeho osobnostní typ.
Zjistěte více

Jak zabít trému a pohotově reagovat

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 6-15 osob s cílem sdílet zkušenosti s aplikací zásad divadelní improvizace do každodenního života a praxe. Co si může člověk pracující v týmu z této zdánlivě nesouvisející teorie a dovedností vybrat pro své fungování a komunikaci s okolím v praxi? Proč ve vyspělých ekonomikách manažeři cvičí improvizaci?
Zjistěte více

Vedení a řízení týmů

Lektor využívá existující znalosti a dovednosti posluchačů pro plné uvědomění rozdílů a výhod jednotlivých přístupů pro řešení každodenních problémů v rámci organizace týmů. Obsah workshopu je vhodným střípkem v mozaice celkového přístupu k řešení leadershipu v organizaci.
Zjistěte více

Jak vytvořit strategii značky

Praktický 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Lektor Jaroslav Fabián přednáší na základě svých zkušeností z 25 let praxe v budování značek.
Zjistěte více