Kreativita v praxi

Jaroslav FabiánPublikováno

Praktický 2 denní interaktivní trénink Kreativita v praxi je vhodný nejen pro kreativní profese, zaměřený na bourání stereotypů, týmovou tvorbu a práci se svým mozkem.

Je kreativita vlastností vyvolených nebo se dá rozvíjet?

Dá se kreativita naučit? Umění  myslet nejen “out of the box”, ale vymyslet něco nového i tam, kde máte omezené zadání. Kde brát inspiraci, když při klasickém brainstormingu nápady nepřicházejí? Jak objevit principy design thinking a pracovat s mozkem tak, aby generoval nápady?

Účastníci kurzu se odblokují a hravou formou se naučí čerpat z nejbláznivějších myšlenek. Hry a improvizační cvičení, které naučí bourat stereotypy a rutinu, zásady kreativní práce a spolupráce.

Struktura kurzu:

  • Poznejte, jak pracuje vaše mysl a jak podpořit tvorbu nápadů.
  • Zásady kreativní práce a spolupráce v týmu.
  • Jaké jsou spouštěče kreativity a tvůrčí práce s informacemi.
  • Trénink propojení levé a pravé mozkové hemisféry.
  • Technika 6K napomůže objevit pohled na věci z jiného úhlu pohledu.
  • Přístup pěti kroků DESIGN THINKING pro získání nových, neotřelých nápadů.
  • Desatero úspěšného kreativce.
  • Praktické nácviky hravou formou pod vedením zkušené lektorky a psycholožky.

Obsah kurzu čerpá teorii z technik kritického myšlení, kreativní techniky a aplikované improvizace.

V případě zájmu o cenovou nabídku na míru vyplňte prosím poptávkový formulář s uvedením termínu, místa konání a počtu osob, které byste chtěli na toto téma proškolit na zakázku.

Žádost o cenovou nabídku

Mohlo bys vás také zajímat

Jak vytvořit strategii značky

Praktický 1 – 2 denní interaktivní trénink zaměřený na boření marketingových mýtů a tvorbu strategie značky. Neobjevujeme kolo, učíme specialisty marketingu, živnostníky či manažery na kole jezdit na základě svých…
Zjistěte více

Asertivitou proti manipulaci

Interaktivní celodenní kurz pro skupinu 5-10 osob (při 1 lektorovi nebo max 15 osob s využitím lektorského tandemu) s cílem sdílet znalosti o tom, jak může asertivita pomoci v každodenní praxi.…
Zjistěte více

Jak pečovat o značku

Obsah kurzu logicky navazuje na kurz O co opřít strategii značky a jde více do hloubky taktické exekutivy marketingového mixu. Zabývá se problematikou smysluplného nastavení jednotlivých částí mixu ve vzájemné  synergii, s…
Zjistěte více

Vedení a řízení týmů

“P.F. Drucker:  Management je dělat věci správně. Leadership je dělat správné věci.” Témata interaktivního workshopu Základní manažerské kompetence a dovednosti. Manažerské dovednosti vs leadership Proč je dobré umět přepínat své…
Zjistěte více